Известие

Collapse
No announcement yet.

dhtj, ecotronic и компания срещу Jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • dhtj, ecotronic и компания срещу Jtdm

    Ето Ви тема момчета, плюйте си наволя срещу дизела, че насрахте половината теми с едно и също.

    Без лоши чувства, за ваше добро го правя !


    Пс Официално кандидатствам за модератор в този раздел, гарантирам ще трия поне 20 излишни мнения на ден, дори ще си направя труда да ги събирам в отделна тема "кошче" да им се любуват създателите им.
    Last edited by mirchozo; d.m.y г., 08:53.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  • #2
    Ще те предложа на съответните органи за такъв ..

    Много се освиниха някои теми, които следва да има обобщена информация, не само от горепосочените лица, но и от други интернет-инженери

    Можем дори да направим нова тема за Гей-Веган обществото на форума използващо JTD двигатели или нещо подобно. Но съм сигурен, че и там ще има ..

    Официално призовавам модераторът на раздела - Чистача - да обърне внимание и то сериозно !
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

    Comment


    • #3
      За умрелите - или добро, или нищо. Края е предизвестен, две години остават.

      FCA Phasing Out Diesel Engines From Entire European Lineup By 2021.
      156 2.0TS

      Comment


      • #4
        По темата колега, излей си душата
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          ....
          Attached Files
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            За умрелите - или добро, или нищо. Края е предизвестен, две години остават.

            FCA Phasing Out Diesel Engines From Entire European Lineup By 2021.
            Само да те питам...ти в Норвегия ли живееш, или в северна България...?...
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Това да твърдиш, че един тип задвижване било правилното и да отричаш другото показва единствено колко ограничено мислене има човек.
              Аз не отричам дизеловото задвижване. Идеално е за тежка и селскостопанска техника, кораби, багери, трактори, също и за дизел-генератори, поради високото кпд. Все неща които се движат бавно и с постоянно темпо или имат по 18 предавки, да компенсират за тесния оборотен диапазон на работа.

              За леки автомобили и мотоциклети, които трябва да са пъргави и да се ускоряват бързо - бензиновите мотори са по-правлния избор, защото са леки и гъвкави, способни да работят от 1000 до 7-8-10 хил оборота.

              В другата тема питах, защо дизеловите коли се наложиха изкуствено в европа, никой не даде отговор, но моето обяснение е, че правителствата на Германия, Франция и Холандия облагаха дизеловото гориво с по-ниски данъци и акцизи, за да поддържат транспорта на стоки по-евтин (тоест, заради камионите). Обикновените шофьори решиха да се възползват от тази "далавера" и започнаха да си купуват коли движещи се с евтиното камионско гориво. И в момента в холандия дизела е с 30 цента по-евтин от бензина.

              А в Америка, където бензина им е евтин, хората си карат бензинови осмаци и изобщо не се замислят за тракалници.
              Last edited by dhtj; d.m.y г., 13:32.
              156 2.0TS

              Comment


              • #8
                При нормално каране си е повече от добре, няма и нужда да цедиш до 7-8-9-10 хил оборота, защото на която и предавка да го натиснеш си ускорява доволно, за да изпревариш, без да падаш 2 надолу.


                Comment


                • #9
                  А през селата можеш ли да минаваш без да връщаш предавка?

                  Щото аз мога да карам от софия до русе само на 5-та ако искам. Малко над 50км/ч ми е 1600-1700 оборота и се движи нормално колата.

                  Градско мога да карам само на 1ва и 2ра. На първа вдига 60 спарка, на втора - 100км/ч .

                  С дизела още първите 100 метра след светофара си минал на 3та вече.

                  Единия мотор има 6000 оборота използваем диапазон (от 1600 до 7600) , а другия 3хил - (от 1500 до 4500).
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    Сега последно, евтино или скъпо е да караш дизел, щото си противоречиш малко ?
                    Уж бензина е по-силно гориво, пък печките го тупат където го хванат, пак си противоречиш.
                    Това с оборотите пък е върха на простотията ти, ако се замислиш и защо ще видиш колко си в грешка.
                    Last edited by mirchozo; d.m.y г., 13:49.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Кой къде тупа, не разбрах?

                      Пускай ги тея печки във формула 1 или мото гп и нека тупат, ще гледам с интерес.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Нафта и състезание,хаха..,да всъщност онея прототипите на Ауди,Порше и др.дето въртят ден и нощ(24 на Ман),за такова състезание по икономия е ок,но в реалността сте само "димки" на шосето ))
                        THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
                        http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

                        Comment


                        • #13
                          До Русе ще караш на пета докато стигнеш задръстването на Витиня. Никой нормален човек при нормална експлоатация не кара със (или ускорява до) 100 на втора. А с тия 1500 оборота в селото колко ще ти коства да доускориш до 90? Говорим за нормална употреба, не рацерски истории, състезания по светофари и летене със 180 между селата.

                          И да уточня, че говоря за извънградско каране, дизел за градска кола не е добра идея - съгласен съм.


                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            Това с оборотите пък е върха на простотията ти, ако се замислиш и защо ще видиш колко си в грешка.
                            Kъде съм в грешка?
                            Цитирай конкретното ми изречение и го обори, докажи, че е невярно.

                            Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                            До Русе ще караш на пета докато стигнеш задръстването на Витиня.
                            Само в петък вечер го има това задръстване.
                            През другите дни и часове е спокойно.


                            Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                            Никой нормален човек при нормална експлоатация не кара със (или ускорява до) 100 на втора.
                            Ами защо не? Това си е съвсем във възможностите на колата, даже не влиза в червения сектор на оборотомера.
                            Защо да не го правиш, щом производителя го е предвидил?
                            Често го правя когато съм на кеф, или когато трябва да се включа бързо в движението.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              Кой къде тупа, не разбрах?

                              Пускай ги тея печки във формула 1 или мото гп и нека тупат, ще гледам с интерес.
                              Сега за върховите технологии ли говорим или нормалните автомобили Алфа Ромео 159 ? Щото не съм виждал нормални коли с 1.6 турбо бензин над 7-800кс, да не говорим за тяхните консумативи и цената им.

                              ---------- Post added at 14:16 ---------- Previous post was at 14:11 ----------

                              Това за оборотите е пряко свързано с живота на мотора, вида на маслото и т.н. Какво се оказва всъщност, че едно жтд ще надживее 2 пъти (да не казвам 3) един туйнспарк, ако успееш да измислиш защо, ще разбереш и къде ти е грешката.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X